Från den första Juni 2022 är ytterdörren alltid låst, utom på receptionstid.
Varje besökare till gymmet måste registrera sitt besök genom att "blippa" sin tagg. Detta måste göras för att alla som vistas på gymmet ska finnas registrerade. Det är inte tillåtet att släppa in andra på sin tagg.
Du med giltigt medlemskort och som inte har tagg idag, måste vända dig till receptionen för att få en tagg, utan kostnad.
Borttappad tagg ersätts av medlemmen med 100 kr.
Gymkort införskaffas i receptionen under receptionstid.
Man kan även förnya sitt gymkort genom att betala in summan på bankgiro: 268-8935 eller via swish 123 030 7736 OCH meddela via sms till 073 825 02 28, ert namn och vilken summa ni betalat in, så förnyar vi gymkortet utan att ni behöver komma till receptionen.
OBS!
Pga av personalbrist kan vi inte garantera att taggen förlängs samma dag som ni hör av er, så ha gärna framförhållning med några dagar! Vid frågor, kontakta oss!
Vi tar även emot Epassi-betalningar.
Ungdomar under 18 år måste ha målsmans underskrift för att få träna.
Ungdomar 12-14 år får skaffa gymkort och träna men endast i målsmans sällskap, de får inte egen tagg utan går in samtidigt med förälder.